Handbollshelg!

Jobba fram till 15.15 idag sen beger jag mig mot Johan ikväll för att spendera helgen där. Längtar redan =)!
Blir mys och mycket handboll.

Idag så 19.10 sänds 4:e semifinalen (damer) mellan Lugi och Sävehof på TV4 sport. 
Imorgon så spelar Önnered mot Höstö hemma kl 14.00 så då blir det till att titta på den, klockan 16.00 är det handboll på tv igen då SVT1 sänder semi 2 (herrar) mellan Drott och Ystad.
Inte helt överraskande så är det handboll som gäller även på söndag då SVT1 sänder semi 4(damer) mellan Eslöv och Skövde.

Å hur tror jag att det går?

Lugi - Sävehof: Jag tror att Sävehof tar hem det och tar sig till final även i år. Dock så håller jag en tumma för Lugi. Hade varit roligt med en 5 semifinal coh det är alltid roligt när ett lag skräller.

Önnered - Hästö: Med tanke på hur ojämt Önnered har spelat under säsongen är det omöjligt att tippa. Men om dom spelar på topp som dom sista 40 minutrarna mot Tumba i onsdags så tar dom hem segern. 

Drott - Ystad: Tror på en jämn match som Drott tillslut vinner med uddamålet

Eslöv - Skövde: Jag både tror och hoppas att Eslöv tar hem det!

Vad tror ni andra? Systeryster tex, vad tror du =)?


Johan och Niklas

Bilden är tagen från Michael Erichsens blogg. Ta gärna även en titt på hans hemsida. Han tar ohygligt bra sportbilder!!!! Här hittar du den.


Kommentarer
Postat av: syster yster :-)

Lugi-Sävehof: Sävehof är snäppet bättre, men hoppas Lugi kan knyta ihop det hemma och skapa en femte avgörande. Hade varit kul för Dalle!



Önnered-Hästö: Håller självklart på Önnered, men de har varit lite för klena i kvalet så här långt. Bra isats senast dock, kryss?



Drott-Ystad: Har inte sett något av drott i år, men de vann ju borta senast. Tror på hemmaseger denna gång.



Eslöv-Skövde: Hoppas på pigga, spelande Skövde framför stora tunga köttiga Eslöv.



ps. Har precis bestämt att jag åker ner till Malmö SM-final helgen, träff med medicinska nätverket och SM-finalerna Live. Skoj!

2010-04-23 @ 11:27:54
Postat av: Jennie

Åh va roligt =) men hade det då inte vart skoj med Eslöv-Lugi i final ;)?

2010-04-23 @ 11:40:15
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0