FREDAG!!!!!!!!

Underbart! Nu är det äntligen fredag och dags för mys. Jag var precis och handlade och fick med mig en massa godsaker.

Räkor
Baguetter
Salami med soltorkadetomater och basilika
Brieost
Hallumiost
Päron
Frallor
Negerbollar
Cola
Gurka
Tomater

Mmmmm, säger jag bara. Det ska bli supergott! Ska kalasa hela helgen och njuta av dom lediga dagarna. Tänkte köpa lite godis sen också men det får vänta tills ja kommer till Johan. Han har nämligen världens bästa godis butik, 4 gott,  precis "utanför dörren".
Om ni inte besökt någon av deras butiker så tycker jag att ni ska göra det. Alltid färskt godis och flera 100 sorter.




Kommer säkert lägga ut massa läskande bilder på allt gott jag kommer äta i helgen =).

Ha en härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Jag har suttit med en godis påse i knät nu hela kvällen.. fy fan vad jag mår illa...=) haha

2010-04-16 @ 21:39:14
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vill oxå ha den godisbutiken utanför sörren, fast är väl tur att man inte har det:) Ser fram emot bilder från helgen! Hoppas du får det mys!:) De är du värd.

2010-04-16 @ 22:31:06
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sara

den finns inte här :(

2010-04-16 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0